Fladder-flaggish

Idag har jag träffat min kompanjon Stina (som förövrigt fyller 19 på lördag så hon närmar sig oxå kärringstadiet med stormsteg). Vi jazzade runt lite inne i stan och käkade Donken-mat i Humlegården. Årstradition liksom!
Jag fick även ett återfall på coca cola. Under hela juli månad så har jag inte druckit en droppe läsk men idag fick jag som sagt ett återfall så nu känner jag mig både nervös och exposed. VARFÖR DRACK JAG LÄSK!?!??!?!?!?!?! Jag som nästan hade klarat mig en hel månad och så ba går jag och förstör det hela genom att köpa en burk cola för att njuta av i 5 minuter! Jag är riktigt förbannad på mig själv!
Jag straffade mig själv genom att ge mig läskförbud hela augusti + resten av den här månaden. Funderade på att lägga till chipsförbud också bara för att jävlas med mig själv men jag tyckte att det är att gå för långt så jag får nöja mig med läskförbudet.

Nu ska jag gå och klämma mina fingrar i en pärm á la Fredrik Bäcklund.

Farväl mina unga vänner!

Kommentarer
Postat av: märsta från kurage den hariga hunden

hahah känner mig lite skyldig till att ha brutut till läskförbud:P man ska inte umgås med tjocka vänner när man håller på med förbud vettu, de e så lätt att man dras med i den gamla skiten två veckor senare! ;)

2010-07-20 @ 08:46:36
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: MÄRTA menade jag såklart

2010-07-20 @ 08:47:07
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: replica mens bags

skcvnfxpias It's a nice post. skcvnfxpias

2012-09-20 @ 09:06:18
URL: http://www.polishcentre.ca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0