Anuskukfittaröv

Jag är arg. Extremt arg! Det hela började med att jag skulle åka och träna och då var mitt tåg inställt så jag var tvungen att vänta i 20 minuter på nästa. Sen blir jag arg på FITT-VÄDRET som gjorde att det läckte in i mina skor när jag var påväg till gymmet. Efter träningen så spöregnar det fortfarande och jag går mot tåget som jag PRECIS missade, men vad får jag se då? Jo, att nästa tåg är försenat en kvart så jag får stå ute i regnet i en fucking fittig halvtimme för att vänta på tågjäveln, dessutom hade jag riktigt ont i magen så jag ville bara lägga mig på spåret och vänta på att det kom ett x2000-tåg och körde över mig.
När mitt tåg väl kom så var det såklar proppfullt och jag klämdes in bland massa ryssar som luktade som blöta hundar. När jag skulle gå av tåget höll jag på at halka 2 gånger, seriöst, hade jag halkat så hade det toppat min dag.
När jag väl kom hem så var jagh så förbannad att jag kastade mitt 200-kronorsparaply rätt genom lägenheten så att kukparaplyt gick sönder. TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DEN HÄR MYSIGA DAGEN GUD SOM INTE ENS FINNS OCH OM DU FINNS SÅ SKA JAG LEJA NÅN ATT AVRÄTTA DIG OCH GE DIG EN LÅNGSAM OCH PLÅGSAM DÖD! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0