4th of july 2010

Jag fyller år idag. Det har jag firat med att jobba höhö. Nej men det var faktiskt kul, berättar lite mer senare i inlägget. Igår jobbade jag också, skulle jobbat 11-17 men det var så fasansfullt dött så jag fick sluta vid kvart i 3. Då åkte jag hem till farmor och farfars lägenhet där jag skulle spendera natten eftersom att jag skulle upp tidigt imorse. Jag satt och ugglade i deras soffa framför tv'n typ hela kvällen eftersom att jag inte hade nåt annat för mig. Jag var grymt trött så jag gick och la mig vid 11 och klockan kvart över 7 så ringde min klocka imorse så det var bara att dra sig upp och svida om till jobbkläder. Jag hade inte ens en tanke på att jag fyllde år förren jag såg att pappa hade skickat ett sms, noll koll liksom.
Vid 8 tog jag iaf tuben till Östermlamstorg för att promenera till K4 iklädd mina jobbkläder så att man fick skämmas lite också. Pricken över i:et. Där mötte jag iaf upp Isabell, Larissa, Jenny och Sara för att käka lite frulle och sen packa ihop grejerna vi skulle ha med oss till Rigoletto. Det blev fettans stressigt när vi var där för att vi skulle vika typ 1000 happy meal-kartonger och stoppa i grejer i dom och efter det placera en happy meal-kartong på varje stol. Evighetsarbete liksom. Aja, sen vid halv 12 så dök alla kändisar upp så då var det bara att sätta igång att måla alla ungar till Shrek. När filmen börjde så fick vi sluta så vi packade ihop våra grejer och plockade på oss massa godsaker som hade blivit över från buffébordet. Jag fick med mig några påsar gifflar, massa pez-figurer, pringles-rör, pingvinstångar (pingvinstänger?) och lite festisar höhö. Därefter så gick vi tillbaka till K4 där jag bytte om till vanliga kläder och så delade vi upp vilka ansiktsfärger och sånt som skulle till vilken restaurang.

Sen åkte jag hem och mötte mamma så gick vi och köpte tårta och så kom Andreas och Johanna och då öppnade jag mina presenter. Fick b.la presentkort, örhängen, nagellack och en riktigt fet högtalare till min laptop. Mina gamla högtalare gick ju som sagt sönder för några veckor sedan och då önskade jag mig ett par nya men jag hade liksom tänk mig ett par små billiga men Andreas satsade stenhårt och köpte ett par med fetaste basen så att hela lägenheten skakar haha. Men jag ska inte klaga, jag är jättenöjd :D

Om ett tag ska jag åka in till stan och käka med mina älskade korvkompisar! <3 Hejdå sålänge!


Kommentarer
Postat av: s

hihi, tack för ikväll :D

2010-07-04 @ 22:36:26
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0