Yesterday

Gårdagen var lyckad, förts var vi hemma hos moi och sedan begav vi oss till The Bridge och gjorde av med pengar. Vi drog hem vid 2 (läs: gick därifrån 2 men kom hem 4) för vi var så trötta och jag somnade på en gång när jag kom hem. Fuck vad kallt det var ute måste jag bara tillägga.

Idag har jag legat i min säng och ätit kexchoklad och kollat på film. Jag får hela tiden för mig att det är söndag idag men så inser jag att det är en till dags ledighet och blir jätteglad. Jag ska dock jobba imorrn, men hellre det än att ruttna bort i skolan.

Tog inte så många bilder igår, men ska lägga upp några sen, men jag bjuder på ett smakprov redan nu.
Jag vet inte vem hon i mitten är men hon kom tydligen från Köping...

Kommentarer
Postat av: Fille

hahah fy fan för den bilden :P

2010-01-30 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0