What date!?

Tjenamors! Jobbdagen var inte så givande. Jag trodde inte att det var möjligt men det var faktiskt ännu mindre folk idag än förra söndagen. Det var t.o.m lite folk i kassan. Jag är liksom van vid att det är 15 pers i kassalinjen och 8 pers i köket men nu var vi typ 8 sammanlagt. Jag har mest stått och glott som ett fån i 4 timmar, men jag ska inte klaga för det var lättförtjänta stålar.
Christoffer kom förbi också och väntade på mig så att vi kunde ta sällskap till tåget. Då blev jag glad för jag har saknat honom höhö. Saknar förresten alla som jobbar på lördagar.

Måste bara informera att in taklampa har gått sönder så jag sitter i mörkret och skriver. Mamma var på Ikea och skulle köpa nya spotlights till den eftersom att alla 3 är trasiga nu men då har dom tydligen slutat sälja dom (!) så det blir till att tjacka en ny lampa. Tillsvidare får jag sitta i mörkret som ett offer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0