Titta! Där går Pippi Långstrump!

Hoho idag är det fredag! Finally liksom. Det har varit en helt onödig dag och jag hade lika gärna kunnat ligga hemma och sova hela dagen. Men nu är det iallafall helg och jag ska börja helgen genom att beställa en fet pizza, sen kommer jag lägga ner mitt tryne i chipsskålen och kolla på Let's Dance. Efter det antar jag att jag kommer somna så trött som jag är. Måste försöka vila upp mig inför imorgon också för då blir det kalaaas! Men först ska jag jobba. Kul att jag slutar 16.00 och ska vara hemma hos Elin 18.00, det tar ju typ en fucking timme att ta mig hem från jobbet bara för att man ska bo i ett äckligt ghetto som kallas Jakobsberg och bara har pendeltåg.

(Sandra som hund)


Juste, jag och Steffen köpte perfektaste presenten till Ellepelle efter skolan. Höhö, men vad det är får du veta imorgon Elin ;)

Kommentarer
Postat av: Ross

haha aaaaaaaaaaw får ja klappa! :)

2010-01-15 @ 16:15:58
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: s

hhahahaahhaha jag passar ju som hund! kanske borde konvertera :O OCH ja ross du får klappa, men jag bits!

2010-01-17 @ 18:12:51
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0