Till salu

Den här veckan så sålde pappa vårat hus på Värmdö till några som betalade riktigt mycket cash men igår så ringde dom och sa att dom bangade (dagen innan som skulle skriva på kontraktet) så nu måste vi sätta ut nya annoner och ha visningar igen så det kommer antagligen dröja 100 år till innan vi får det sålt. Baaaaaaah det där huset är liksom anledningen till att jag inte bor med min pappa (okej, inte huset då för det gillar jag jättemycket men att det ligger ute på Värmdö). Jag dampar typ loss för jag vill bo med min pappa också men jag kan ju inte göra det förren han har köpt en lägenhet och då måste han ju ha sålt huset först.
Så därför uppmanar jag er alla att om ni känner någon som vill köpa ett hus på Värmdö så köp vårat för guds skull! Nyrenoverat och nära till vattnet. Dock lite långt till civilistationen..

(klickbara)
   

   

   

 

Så, uppmana nu alla ni känner som vill köpa hus att åka på visning på Badsjövägen 4 på Värmdö! För min skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0