Söndag

Godmorgon! Eller alltså jag vaknade klockan 8 men ändå. Igår så gick ju jag aldrig och la mig när jag kom hem från Arlanda, utan jag var uppe och packade upp och fixade, sen käkade jag frukost och åkte till jobbet. Jag och Ronald McDonald skulle ha trollerishow igår så jag kan ju säga att jag var rätt så trött när jag åkte hem från jobbet. Jag var typ en vandrande zoombie, asså helt ärligt så gick jag och blundade den sista biten hem för jag orkade inte hålla ögonen öppna. Det första jag gjorde när jag kom vem var att ta en dusch och sen kollade jag på en film och gick och la mig innan klockan ens hade slagit 8. Men då var den ju 2 på natten för mig.
Jag sov iallafall i 12 timmar och när jag vaknade så var jag sådär stel som att man inte har rört sig ur fläcken på hela natten. Men jag kunde behöva den sömnen för de senaste dygnen har jag inte sovit många timmar sammanlagt om man säger så..
Men nu är jag pigg så jag ska ta och ladda in Thailand-bilderna i datorn och skriva ett litet inlägg om Thailand. Jag skrev ju lite därifrån men det var så jobbigt eftersom att det inte finns å, ä och ö och så var det jämt folk som väntade på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0