Söndag

Gomorron! Vi hade sjukt kul igår, det började med att jag åkte hem till Stina vid 5 och så gick vi ner till Elin dör Fille oxå var och fixade oss lite. Sen kom alla människor och så drog vi till lokalen och käkade. Efter det gick vi tillbaka till Elins hus och sen kom Elin och Filles pappor och skjutsade oss till Jakan station eftersom att bussarna endast går en gång i timmen i Viksjö. Det blev The Bridge och det var faktiskt inte så ruttet som jag hade trott. Vi hade iallafall sjukt roligt och jag kom hem runt 5 imorse så jag känne rmig rätt sliten. Det blir en ligga-i-sängen-och-kolla-på-film-medans-man äter-godis-dag idag.

Jag hade inte med mig kameran igår men Elin tog massa bilder som hon ska skicka sen så än så länge får ni nöja er med dessa bilder;


Elin, jag, Fille, Tina och Stina


Kim, Elin och svansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0