Slut på helgen

Jahapp, så var helgen slut. Det va ju tråkigt, det trodde jag inte..Idag jobbade jag ju som sagt så hela dagen gick ju bort för mig trots att det bara var 4 timmar. Men jösses alltså vad dött det var idag! Jag kollade typ på klockan var 5:e sekund. Det är väl bara vänja sig antar jag. Det var iallafall ett stort äckligt ryssgäng som såklart skulle hålla på och va så jädra iq-befriade att jag ville ta fram en revolver och ba skjuta ner hela bunten! En av dom frågade om han fick ta en bild på mig och jag ba "öh no" liksom men den jäveln gav sig inte och plåtade ändå flera gånger å jag var tvungen att gå in bakom kassan och gömma mig! Jädra cp-offer alltså. Kan dom inte respektera folk!? Det var även massvis med andra störda retards så det känns som att jag har gått runt och bitit ihop hela dagen för att inte få ett fett utbrott. Dagens roligaste var ju när det kom in ett gäng med muppar och en av mupparna som var mongolid såg så jädra rolig ut att jag gick in bakom kassan och fick värsta skrattanfallet. Taskigt, jag vet men herregud om ni tänker er en mongolid som har ett fejs som ser ut att ha blivit överkörd av en buss 10 gånger fram och tillbaka och sedan har 2 personer tagit tag i varje sida av ansiktet och dragit åt olika håll så kan ni se muppen framför er! Exakt så såg han ut. Liksom 2 meter brett mellan ögonen!
Jovars så det ha varit en lugn dag idag helt enkelt...När jag kom hem från da work så mötte jag upp mamma och så kollade vi på en lägenhet som vi kanske ska flytta till (ja det känns som att jag har skrivit det där förr men min mamma har lite svårt att bestämma sig för vart hon vill bo och det är alltid folk som drar sig ur när vi ska flytta). Iallafall så ligger lägenheten i huset på andra sidan gården, inte så långt bort med andra ord. Och jag har sagt det förr och jag säger det igen, JAG VILL FLYTTA FRÅN JAKOBSBERG!
Efter att vi hade kollat på lägenheten så åkte vi till Donken i Barkarby och köpte med oss mat hem. Jag gick loss på en fet EL Maco-meny medans jag kollade på "Blåsningen" höhöh.

Nej hörrnini, det känns som att jag bara skriver ointressanta grejer, ska nog ta och kolla på en rulle istället. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0