Peanutpatte

Cheng cheeeeng! Idag hade vi bara 2 lektioner, etik och svenska och efter vi hade käkat lunch på EH så åkte jag Pitte och Fitte till Kista centrum och umgicks med alla talibaner. Nej men helt seriöst, när vi satt inne på Donken (jag vi åt lunch en gång till) så insåg vi att vi var dom enda där inne som inte hade sjalar på skallarna. Så är det väl när man är i Kista antar jag...
Fillis tjackade en bolero på New Yorker och sen tog vi den blåa bussen (anteckna gärna att den var blå) tillbaka till Jakan men då hade Katjakaj och Bentebent missat bussen så gick in i centrum och köpte Ballerina kladdkaka ;D Ja, jag har tyvärr blivit beronde.
Ska väl bege mig in till stan sen och käka middag hos min farmor och farfar, samt hjälpa dom med sin digitalkamera som pappa köpte till dom i julklapp.
Skepp'o'hoj!

Kommentarer
Postat av: s

ballerina kladdkaka jaaaduuu ;) BÄST :D

2010-01-28 @ 16:08:05
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0