Nacima

Imorgon är det naturprov vilket innebär att jag egentligen inte har tid att sitta vid datorn men nu känner jag att min hjärna är överarbetad så nu blir det tv resten av kvällen. Varför kan inte PH börja klockan 9?
Btw, inatt drömde jag att jag var i Thailand. På mindre än en vecka ha rjag drömt att jag har varit där 2 gånger! Det måste betyda något, kanske vinner jag en resa dit om jag spelar bingolotto? Det hade inte suttit fel iallafall,
Apropå ingenting 1 så vill jag möblera om i mitt rum men det kommer bli så fasansfullt mycket fulare än vad det redan är så jag låter nog bli.
Apropå ingenting 2 så har jag käkat ett helt paket med Ballerina kladdkaka nu. Jag hade ju tänkt spara tills PH börjar men heter man Jessica så vet man inte vad spara är så nu sitter jag här utan några kakor kvar :( Och jag som skulle börja ett nyttigt liv idag. Det gick ju kanonbra...verkligen.


Kommentarer
Postat av: s

hahahahah åh thailand :( spela bingolotto, vin och ta med mig vafan :D



btw kolla på denna: http://www.tackfilm.se/?id=1264525175256RA87



HAHAHA :D

2010-01-26 @ 21:05:48
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0