Jobb

Idag är det söndag och det innebär att jag ska jobba. Usch, det känns fel att skriva så, lördagar ska det va! Nejdå, det blir nog bra ändå, jag hoppas det är dött idag så att jag kan slappa för jag är inte på humör för att arbeta. Inte för att mitt jobb är krävande men aja.

Igår var jag och Stiffe och kollade på Ny Måne på Söder. Vi fick en fet skrattattack i början av filmen och dessutom så hade vi dragit hem bottenskrapet av sittplaster så vi satt längst fram och fick nackspärr. Iallafall så garvade vi så mycket att hela första stolsraden måste ha skakat. Vi inväntade även ett psyko som skulle sitta brevid Stina men han dök aldrig upp. Märkligt,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0