Jessica tipsar



Brukar ni någonsin bli så jädra förbannade att ni inte vet vart ni ska ta vägen?
Jessica tipsar:
Slå er själva! Jag lovar att det hjälper! Jag brukar först börja med att bita ihop tänderna fett hårt tills jag inte orkar bita ihop mer. Efter det så boxar jag ena handen i den andra handflatan, men efter ca 5 slag så tröttnar man så då brukar jag börja slå mig själv i fejjan, alltså typ örfila mig själv samtidigt som jag mumlar massvis med fula ord. Om detta inte hjälper så kan man ta fram första bästa tidning (som man inte är så rädd om) och börja riva sönder den. Det brukar nästan alltid hjälpa.
Jag fick ett vredesutbrott idag när jag kom hem och då gjorde jag alla dessa ritualer och det hjälpte faktiskt! Efteråt så kände jag mig som en helt ny människa så jag rekommenderar verkligen att ni testar detta! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Ikaros Tass

jaa men de fungerar verkligen! Brukar alltid få vredesutbrott när jag pluggar. Då tar jag fram gamla företagsekonomi arbetsboken och river, river sönder sida efter sida och gärna biter loss dom.

När man har gjort de ett tag e man fräsh igen. Riktigt bra knep!

2010-01-15 @ 19:09:16
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0