Jag har jätteroligt

1. Lägg upp en ny bild på dig (Fredags)


2. Lägg upp en gammal bild på dig (Den här måste vara tagen förra året om jag inte minns fel)


3. Lägg upp en bild på en nära vän (Guess who liksom)


4. Lägg upp en bild från i somras (Jag är hon till höger som ser ut som en kille för den som inte vet. Hetingen till vänster är min bästa vän Stiffe)


5. Lägg upp en bild från i vintras (Dagen innan Thailand)


6. Lägg upp en ful bild på dig (Hos Camilla 2006)


7. Lägg upp en bild på något som gör dig lycklig (MAAAT)


8. Lägg upp en bild på något du tycker är äckligt (Helt seriöst, det finns inget som e så vidrigt som duvor)


9. Lägg upp en bild på något som du minns väldigt väl (26 juli)


10. Lägg upp en bild på någon i din familj (Detta är min pappa jag är rätt lik honom om jag får säga det själv)


Snodd från Hannas blogg


Kommentarer
Postat av: Snoddas

hahaha vilken rolig lista, hade bärgis snott den om de inte varit så att ja sitter vid en bildfri dator :(



P.S ja du är sjukt lik din pappa!

2010-01-19 @ 21:25:04
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0