Jag har inget annat för mig

Vilken svordom använder du mest?
Fuck och fitta

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En FET lägenhet

Har någon någonsin kallat dig lat?
Lat är mitt mellannamn

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självfallet!

Hur många syskon har du?
2

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har en tatuering och hål i öronen. Det räcker för mig

Vad har du för väder just nu?
Inte en blekfet jävla aning. Eftersom att jag befinner mig i Sverige så antar jag att det är kallt och snö

Vilken är din favoritfrukt?
Gröna äpplen och vattenmelon

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.00 men snoozar alltid till 07.54

Använder du flip-flops?
På sommaren ja. Fast bara på stranden

Var köper du dina matvaror ifrån?
McDonalds

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Jag är 18 bast.. varför skulle jag välja att umgås med en barnfamilj?

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nix, men skulle behöva ibland

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD?..jag känner igen det så skaaapt...men varifrån...det vet jag inte?

Vad åt du till middag senast?
Stuvade makaroner och falukorv

Kan du vissla?
Johanna

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Världen är full av tjejer så ja...självklart!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Vilken film kan du alla replikerna till?
Hey Baberiba

När flög du senast?
I lördags

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Det händer verkligen inte ofta men när jag väl hittar en bra bok så ja. Läste faktiskt 3 Twilight-böcker i Thailand av en slump. Men det är nog fler böcker än vad jag läst på dom senaste 5 åren

Diskar du din egen disk?
Ibland

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vad har du med dig in på bion?
En jättestor bulle...som man kan gå in i...och sen blev det svart...eller jag vet inte?

Har du en blogg?
Nej verkligen inte!

Vilket är ditt favoritämne?
Matte, hisstoria och religion.....NAAAAAAAAAT!

Gillar du att flyga?
NEJ!

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Olika men det brukar oftast vara så att jag sover 5-6 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nu när skolan har börjat så ja

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja, men det e jobbigt att läsa när det e massa stavfel

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Gå din väg..och kom aldrig tillbaks!

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Mark Levengood, Ingvar Oldsberg och Ron Weasley

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej inte nu, men jag hade en period i 7an när jag fick det

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Jesus

När badade du i en pool senast?
För exakt en vecka sedan

Har du varit med i någon skolpjäs?
En forntidsmusikal i 4an

Hur många barn vill du ha?
Vet inte, 2 kanske

Har du åkt moped någon gång?
Yes

Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror på hur man skildes åt

Vad har du i din väska?
Just nu: ingenting

Vad lyssnar du på nu?
Tv-reklam haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0