Jag ä inte bitter

Idag ålade jag mig till skolan för att ha etik, som är så jädra värdelöst att det skriker om det! Sen skulle vi ha natur men Ulf var såklart sjuk och juridikläraren va jättebesk och lät oss inte få skippa lektonen så det blev till att ja håltimme ett par timmar men jag ä inte bitter för det nej. Jag och Svasse skrattade oss igenom hela dagen istället åt omogna saker.
Efter skolan åkte jag hem och kollade på New Moon och sen hängde jag med mamma, Andreas och Johanna till Ikea för mamma och Andreas skulle tjacka sig en ny säng men dom orkade inte så vi käkade på den extremt superbilliga budget-Ikea-restaurangen istället. Jag brukar vara starkt emot sånt man köper på Ikea som t.ex korv med bröd för en gång fick jag typ ett grisöga i min korv. Nejdå men jag fick värsta feta broskbiten men nu käkade jag vegetariska tortillarullar med nachos och guacomole och det var faktiskt gott. Intresseklubben antecknar liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0