HELG!

Jag säger bara FETT skönt! Även om vi typ inte haft några riktiga skoldagar så är jag så satans fruktansvärt trött på skolan. Imorgon har vi bara bild så vi tog helg i förtid istället. Walla istället ska jag och Tiger Woods ska åka till Kista centrum bree och baxa några niggahs jaow....NAAAAT! Nej men helt ärligt, vi ska faktiskt till Kista centrum, det ligger ju inte på min topplista precis men jag har inte varit där sen dom har byggt om. Ska jag vara ärlig så har jag inte varit där sen i början av 2008 när några blattar på Donken betedde sig som schíítar.
Idag måste jag städa mitt badrum, det är riktigt vidrigt där inne, har typ inte städat sen nån gång i början av december. Grows.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0