HATA SL!

AAAAAAAAAAAH!!!!!! Jag vill bara slå ner nån som jobbar på sl!!!!! Dagen började med att tåget var inställt imorse så vi fick springa hem till mig så att min mamma kunde skjutsa oss för att vi skulle hinna till naturprovet! Sen när vi skulle hem så var tåget typ en halvtimme försenat så vi fick stå ute och frysa häckarna av oss! Sen skulle jag, Fille och Elin på dans och den börjar 17.30 och eftersom att man inte kan lita på sl så valde vi att åka i god tid så vi tog 16.28-tåget (eller jag och Fille gjorde det för Elin hade missat bussen). Det var inte försenat men när vi är mellan Sumpan och Karlberg så stannar vi och blir stående i en fucking timme för att nåt jävla klantarsle hade ramlat ner på spåret och blivit påkörd! Tillslut säger dom i högtalaren att vi inte kan åka vidare så vi måste vända och åka hem igen! JÄVLA FUCKING FITT-SL!!!!!!!!!!!!!!!! Och angående mongot som blev påkörd av tåget hoppas jag att den dog! GAAAAAAAH jag är så förbannad!!! Nu ska jag gå och skriva ett fett hatbrev till sl och kräva dom på jävligt mycket cash för att jag missade en skitdyr danslektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0