2010

Jahapp, sa var det 2010. Vi akte ju somsagt till Phi Phi Island i onsdags och det ar verkligen paradiset! Sa sjuuukt vackert och mysigt! Vi ville stanna dar pa nyar oxo men det var helt fullbokat sa vi fick noja oss med en natt. Sen var tanken att vi skulle aka till Ao Nang pa nyar men vi sket i det och akte tillbaka till Kata och firade nyar pa hotellet istallet for det var en riktigt fet nyarsfest har. Sist nar jag firade nyar i Thailand var det ju fet fest pa stranden men den har gangen var vi pa hotellets takvaning som har pool och utsikt over hela Thailand. Nej inte riktigt, men det var riktigt bra utsikt. Pa tolvslaget blev det kaos for det var nan idiot som sjkot upp en raket som det var fel pa sa den flog upp mot varan fest sa alla skrek och kastade sig pa golvet och en buske borjade brinna. Jag tror jag for otur med mig med brander, sist jag var i Thailand borjade det oxo brinna. Jag kommer antaligen do i en brand inom 5 ar. Nar alla hade lugnat sig och branden var slackt sa fortsatte festen. Det var iallafall en lyckad fest forutom det dar. 
Nej, nu ska jag ga och ta mig ett dopp i poolen och forsoka piggna till och sen ska jag nog ga pa massage. Sjukt skont!
Gott nytt ar alla dar hemma i Sverige som antagligen fortfarande ligger och sover ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0