Wingardium Fillipp-aa



Tjing tjong! Idag tvekade jag om jag skulle kliva upp ur sängen men jag tog mig i kragen och klev upp och åkte till skolan. Såklart var lektionen inställd då så jag, Stalin och Sarkozy fick sitta i biblioteket och fördriva tiden tills nästa lektion som vi käkade tårta på. Sen slutade vi, ansträngande dag liksom..men sånt gillar jag.
Min syrra har fått en katt så snart ska vi åka och kolla på den, eller snart och snart det blir väl framåt kvällen skulle jag tro så jag får väl sitta framför datorn tills dess som den soffpotatis man är. Jag borde typ cykla på min spinningcykel men den står bara i mitt rum och används som klädhängare. Det är mycket roligare att träna på gym! Jag minns att jag, Stina och en till tjej hade en träningsperiod i 1:an och då tränade vi flera gånger i veckan på gymmet. Det var tider de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0