Will be watching you

Jag mår tydligen inte bättre. Jag får damp på mig själv, jag har kännt mig piggare och piggare hela dagen men nu mot kvällen så kom huvudvärken tillbaka och jag blev illamående så jag la mig dubbelvikt som ett kuvert i min säng och hamnade i någon slags dvala. Jag vet inte om jag sov eller inte, jag vet inte om jag är trött eller inte, jag vet inte om jag är hungrig eller inte, jag vet inte om jag svettas eller fryser. Pricken över i:et är att det har börjat klie enormt i min hals och min näsa börjar kännas täppt. Snälla jag orkar inte vara sjuk, kan alla vara snälla och be med mig att jag ska vakna upp och vara frisk som en zebra imorgon? Tack för visat intresse mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0