Ursäkta, gillar ni mousserande víííí´n?

Vad har jag sysselsatt mig med idag? Jo det ska jag tala om för er! Jag har b.la rensat avloppet i mitt handfat, det e helt sant faktiskt! Jag var tvungen för det blev totalt stopp och vattnet steg i handfatet så vad skulle jag göra liksom, det var bara att ta fram en där sugproppen och suga upp all skit. Det hjälpte inte alls, det blev bara värre faktiskt så jag var tvungen att skriva loss det där röret under och så började det spruta massa vatten så jag blev panikslagen men lyckades få tag i en hink som vattnet fick rinna ner i. Sen körde jag upp en penna i röven tänkte jag skriva men det gjorde jag såklart inte. Jag körde upp en penna i det där röret under handfatet för att få loss skiten som antagligen hade fastnat där i men det hjälpte inte heller så tillslut gav jag upp och det kom en rörmokare (inte Mike från DH dock) med en stor sugmaskin hit och fixade det istället så nu rinner vattnet finfint genom handfatet.

En annan sak som jag har gjort idag är att jag har blivit hypnotiserad. Jag kikade i min vän Sniffs bloggarkiv och såg en länk som jag klickade på och då kom jag till aftonbladets webb-tv och då var det en video med snubbe som hade gjort en hypnosvideo så att man kunde bli hypnotiserad. Jag var självfallet tvungen att testa och jag ska väl inte säga att jag belv helt borta i hjärnan men jag blev djupt koncentrerad och avslappnad och när jag skulle vakna så kändes det som att jag hade sovit i flera timmar! Märkligt. Men jag skulle vilja bli hypnotiserad att göra massa sjuka grejer, det hade varit nåt att berätta för barnbarnen alltså! Om jag får några...

Kommentarer
Postat av: s

vad äre för länk?? vill också bli hypnotiserad :P

2010-02-25 @ 17:12:14
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0