Tor Ped

Idag gick jag till skolan för första gången den här veckan (om man inte räknar med mitt korta utvecklingssamtal igår). Det var trist som vanligt men vi slutade ju innan lunch så vi käkade på Subway och sen åkte jag och Stina (visste ni förresten att Stina var den första negern i Jakobsberg?) och gled runt lite för hon skulle tjacka en present till sin systerdotter. Herregud, jag läste mina gamla blogginlägg igår och läste just om den dagen för ett år sedan när hon skulle köpa en present till henne. Herregud vad tiden går fort.
Sen gick jag hem till mig och mötte min madre och så åkte vi till Barkarby Outlet och gick runt lite. Vi avslutade med att köpa med oss Donken-mat hem, yummie. Det går bra med mitt nya nyttiga liv måste jag säga...
Ja vad kan jag mer berätta, jo jag har fet huvudvärk nu igen. Blir så satans trött på min skalle som gör ont hela fucking tiden! Tabletter hjälper inte heller :(

Kommentarer
Postat av: Ginger från Gingers dagbok

Juste! det hade jag nästan glömt bort att jag var! Man smälter så lätt in i mängden nuförtiden, det var annat på min tid som neger i jakan, alla gav mig bananer hela tiden!

2010-02-25 @ 19:43:36
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0