Tjänstebííííl såklart!

Imorse fick jag kliva upp så tidigt som halv 7. Det är för fasen tidigare än vad jag går upp en vanlig skoldag. Måste bara säga att när jag var i Jakobsbergstunneln påväg till tåget så stod dom och delade ut Coop-"goodiebags" så jag var snabbt framme och haffade en och där i låg en yoghurt, en pucko, en banan, en macka och en festis. Jag blev så rörd att jag nästan började gråta, det finns liksom inget bättre än när det delas ut gratis mat! Från och med nu ska jag bojkotta Hemköp och bara handla på Coop i Jakan.
Kors i taket så var tåget inte försenat iallafall, men det var såklart mer proppfullt än någonsin inne i tåget eftersom att dom inte kör med extratågen så det var knappt att man kom in i tåget i Jakan så när vi var i Spånga så var dom tvugna att stänga dörrarna innan alla ens hade kommit på för det fick inte plats fler. Jag hade typ panik för jag stod inklämd och blev illamående och yr i skallen och när vi kom till Sumpan så ramlade folk ut ur tåget bokstavligt talat, inte jag dock.
Samtalet gick väl bra men det kändes liksom som lite waste of time att sitta där och lyssna i en kvart när det istället tog en timme att komma hem. 1½ times resväg sammanlagt för att lyssna på saker som jag redan vet i 15 minuter. Menmen nu har jag ju hela dagen framför mig. Ska försöka vila upp mig lite eftersom att min huvudvärk fortfarande sitter i. Den kommer liksom och går, allra värst är det på morgonen och på kvällen. Undra varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0