Till haaaaaaaavs!

God eftermiddag! Idag har jag haft ganska roligt på jobbet, tro det eller ej! Jag, Isabell, Jonaz och Ronald McDonald knatade iväg till Kungsan vid halv 12 för att Ronald och Isabell skulle åka skridskor och jag skulle glida runt lite och dela ut leksaker och äpplen till barnen. Efter ungefär en timme så var våra fötter stelfrusna så vi gick tillbaka till restaurangen och käkade lunch och planerade inför sommarens evenemang (men jag har förhoppningsvis ett annat jobb då). Sen var det trollerishow och jag agerade dj, efter det drog jag hem.
Ikväll ska jag bara vara hemma och dega och kolla på Melodifestivalen och ladda upp mig för att jobba imorgon också.

P.S Jag hade en konstig dröm i natt.

Kommentarer
Postat av: Roger Riis

P.S jag hade också en sjukt konstig dröm inatt, riktigt scary! :P

2010-02-06 @ 22:36:27
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0