Okeiijjih

Goder afton i stugorna! Idag är det tisdag och det betyder endast bajslektioner. Dagen började 08.20 med etik och skitfrågor, och därefter hade vi naturkunskap som äcklar mig nåt så oerhört för att vi läser om tumörer och det är bland det äckligaste jag vet. Juridikprovet gick ju som förväntat och heter man Jessica, Stina eller Filippa så betyder tisdagar datakunskap efter skolan så vi slutade 20 över fucking 3! Efter skolan åkte vi in till Söder för Fillefjong skulle leta efter nån adress och när vi hade gått runt och letat och blivit stela som isglassar så dundrade vi bort till Donken och käkade dubbelcheeseburgare. Men heter man Jessica och Stina så kan man inte nöja sig med en dubbelcheese så man måste köpa en vanlig cheese vid sidan om. Så gick det med min nyttiga vecka liksom.
På vägen hem så var det svinigt mycket folk på t-banan så folk (inklusive Fille) pressade sig in och jag pressade in min väska men så stängdes dörrarna så jag fastnade såklart. Som tur var va det en till som fastnade så dörrarna gick upp igen men sen stängdes dom på en gång så jag och Stiffe stod kvar på perrongen och garvade åt att vi inte fick plats medans Fille gled iväg i t-banan. När vi väl kom på t-banan så kunde den inte stanna på t-centralen för nån hade ramlat framför tåget och dött så vi åkte förbi perrongen och såg liket ligga helt blodigt brevid tåget. Nej jag skoja bara, men vi såg ambulansmännen som antagligen höll på att fiska upp delarna av liket från spåret. Scabb.
Tillslut kom vi iallafall hem och nu har jag och pappa käkat semlor och kollat på James Bond. Eller jag kollade typ 10 minuter för det var den mest värdelösa film jag någonsin skådat. Jag fattade inte ett skit så pappa fick sitta och förklara allt hela tiden och det värsta jag vet är att kolla på en film som jag inte fattar nåt av.
Juste, jag fick tillbaka min käraste mobil idag också så nu slipper jag gå runt med den där ruttna offertelefonen, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0