Mmm bop

Jag glömde ju att lägga in Mmm bop i mitt tidigare inlägg om gamla låtar så därför lägger jag in den nu. Liksom hallå farfar, den videon är ju så 90-tal det bara kan bli! Mittbena, långt hår, inlines, extremt illasittande urtvättade jeans och bara allmänt B helt enkelt. Så varsågoda (speciellt Stina), här e Hanson brothers med "Mmm bop"

OBS!
1.43 Dom är i en blomma, det kändes en aning gay
2.01 Snygga dancemoves, typiskt 90-tal
2.06 Bra ihopklippt! Jag trodde verkligen att dom var på månen, det ser ju så verkligt ut!
2.23 Okej, det där såg riktigt jäkla asfult ut...
2.47 Okej, det där var ÄNNU fulare!
2.53 Snubben fortsätter se mongo ut
3.48 Den sista killen springer extremt sexigt och fladdrar så vackert med sitt 90-tals-hår! Det kan ni väl ändå hålla med om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0