Mastiff

Vilken härlig dag....NOOOOOOOOOOOT! Dagen började med att jag vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk som vägrar släppa, sen skulle jag åka till jobbet och fick vänta en fakking timme på mitt tåg så ungefär samtidigt som jag skulle stämpla in mig på Donken så satte jag mig på tåget från Jakan. Tack SL! Sen stressade jag som en galning från centralen och klev såklart i en hundskit nere vid t-banan! Tack hundägare! När jag väl kom till jobbet och skulle ta på mig mina strumpbyxor så gick dom sönder! Tack Jessicas för feta ben! Jag kunde trösta mig med att jag var inte den enda som var sen på jobbet idag, och min chef är så snäll så han skulle ändra min instämplingstid och skriva att jag kom klockan 12 ändå, så himla snällt av honom *hatten av liksom*. Jag segade mig iallafall genom dagen och när jag skulle hem så var självfallet tåget försenat en halvtimme och det var proppfullt i det lilla lilla värmerummet på perrongen så jag fick stå utomhus och frysa arslet av mig. Pricken över i:et är att jag fortfarande har sjukt ont i huvudet och börjar känna mig hängig. Hoppas att det bara är för att jag är sjukt trött och inte har ätit något idag. Ska ta ett varmt bad, lite käk och sen lägga mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: Don Weasley

nej men gud va irriterande!

ojdå, hoppas du inte blir sjuk nu bara. Gå och ät en paprika och en citron då blir du nog bättre:P jag och mina huskurer liksom ;)

2010-02-21 @ 19:11:04
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0