Läs gärna det här inlägget på skånska

Andreas har återupplivat min laptop! Halleluljah! Alla mina bilder, dokument och musik är dock borta. Det var ju tråkigt, det trodde jag inte..Men jag är ändå glad att datorn lever, jag hade ju ändå inte hunnit planera någon begravning, det är så mycket is i marken nu så det hade blivit problem att gräva ner den.

Igårkväll var jag, Elin och Fläskfilén på dans. Det var skitkul bara det att det typ va balett och man skulle göra piruetter och massa sånt. Kände mig extremt osmidig men man får väl öva lite så att man ligger på samma nivå som alla andra.

Måste bara tillägga att det var en extremt onödig dag i skolan idag. Kom dit, hade massage, sen chatt med några torrbollar från Österike och sen yoga i mina jeans. Yoga och jeans är ingen bra kombiantion så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0