Jessica genom tiderna

Hittade massa gamla bilder på mig som jag inte sett på länge, hittade en väldigt extremt ful bild på mig och Stina från 2004 men det är nog den värsta bilden som har skådats så jag kan inte ens lägga upp den. Den slår verkligen ALLA rekord i fulhet!

Dom här e iof inte heller särskillt smickrande om man säger så..


Här ser ni Jessica 3 år med helmatchande kläder och mitt extremt tjocka hårsvall i en toffs


Här ser ni Jessica 12 år på nåt sportlov i Sälen. Varför jag ser efterbliven ut vet jag inte...eller jo juste, jag är efterbliven.


Här ser ni Jessica 11 eller 12 år med tigerrandigt slingat hår i en mittbena. Det är bara att konstatera, mittbena är inte min grej


Här ser ni Jessica 14 år med nästan svart hår. Wats up with the the öga liksom? Ser ut som jag är skelögd


Här ser ni Jessica 15 år på skolbalen i 9:an. Det var på den tiden man fortfarande kom i sin balklänning. Jag vågar inte ens prova den nu.


Här ser ni Elin, Ylva, Fille, Stina och Jessica också på skolbalen. Vad roligt vi ser ut att ha..


Här ser ni en brunhårig Inger Ottosson...ja om ni tittar riktigt noga förstås ;)


Kommentarer
Postat av: Lille skutt

hahah ja men den bilden e så ful att den nästan e värd att visas:P hahha!



jaa skolbalen va ju inte igår asså, själv har jag inte en fucking bild därifrån!

jag kan även skåda inger ottosson! hahaha va gay!

2010-02-23 @ 21:56:52
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: s

aw söt <3

2010-02-24 @ 13:24:27
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0