Grogster

Tjenamors! Idag är det liksom fredag och det innebär att första lektionen är bild. Jag gjorde ett varsitt alla hjärtans dag-kort till mina föräldrar. Så jädra b liksom, jag är 18 bast och gör egna kort och ger bort till päronen. Det skriker lågstadie om det, men wtf. Dock är korten jäkligt fula så min mamma kommer antagligen förväxla det med min lillasysters alla hjärtans dag-kort, me är man snål så är man. Efter lunch så åkte vi in till stan och skulle kolla på nån teater/musikal som sög elefantballe. Efter 2 timmar så trodde man ju att det var slut men då var det tydligen 30 miniuters paus så det skulle fortsätta sen igen men vi bangade på att sitta bland alla pensionärer hela fredagseftermiddagen så vi drog hem.
Jag funderar starkt på att gå och lägga mig och sova ett par timmar eftersom att vi ska ut ikväll och jag är trött som en koalabjörn. Ingen bra combo..


Jag, Filip och dildon. Nej jag skämtade, det är såklart en morot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0