Göran Persson...ÄR TJOCK!

Hej på er alla wienerkorvar! Var i skolan idag men det är ju uppenbarligen något grovt fel på min skalle eftersom att jag snart har haft ont i den i snart en vecka. Det blev värre framåt lunch så jag gick hem då och la mig och vilade en stund. Sen hängde jag med familjen till Kungsängen och handlade men då fick jag ännu ondare i pallet så jag ville bara lägga mig ner i frysdisken och dö. När jag väl kom hem tog jag en fet tablett och vilade lite till och nu känner jag mig faktiskt bättre. Nu återstår det bara att se ifall huvudvärken kommer tillbaka ikväll.
Ska iallafall ta det lugnt och kolla på tv och svulla hela kvällen för imorrn blir det utgång. Btw, jag har ingenting att ta på mig. Funderar starkt på att gå ut i mjukisbyxor. Jag kanske toppar det hela med ett par klackskor till mjukisbyxorna, who knows liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0