Glasstavar finns där oxå

Tog en sovmorgon tills 10 då min doggy studsade upp i min säng och bäddade ner sig under täcket. Jag orkade inte ligga kvar och trängas med honom så jag fattade ett beslut och klev upp ur sängen. Gissa vad hörrni! Jag har fortfarande ont i pallet! Dock inte lika mycket som igår men det går upp och ner hela tiden så snart får jag väl en fet attack så att det känns som att skallen ska sprängas i bitar. Men jag är glad ändå för imorgon är man också ledig. Förutom att vi har utvecklingssamtal och jag måste kliva upp i ottan och åka till skolan tidigare än någon annan för jag fick bottenskrapstiden. KLOCKAN 8 PÅ MORGONEN! Inte okej någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0