Fuck off!

Jävla apanusdiarré! Min dator har kraschat och ALLA mina bilder och musik m.m finns där i!!!!! Imorgon ska Andreas försöka fixa det åt mig men tänk om det inte går!! Tänk om bilderna inte är på backupen! Ärligt talat så tar jag livet av mig då! Vilket fucking jävla pundarhuvud jag är! Min dator har betett sig lite märkligt på sistonde och igår tänkte jag ta mig i kragen och lägga in allting på mitt usb-minne (en viss delav mina bilder ligger redan där iaf, men långt ifrån allt) men jag tänker hela tiden att jag ska göra det "nästa" dag. Om allt är borta så kommer jag aldrig förlåta mig! Jag ska genomgå en långsam död isåfall genom att först låta någon bränna min kropp med cigaretter och sedan lägga mig mitt på plattan och låta hela Uppland och Södermanland stena mig till döds. Ni får sparka och spotta också hur mycket ni vill. Ni får även vandalisera min grav. Och glöm inte att jag vill att min kista ska vara alldeles förtrång så att jag får ligga dubbelvikt.

Kommentarer
Postat av: it's not decent

jag vet precis hur de känns!! Va liksom med om de på jullovet och jag lovar att jag också skulle tagit livet av mig på de grovaste sättet om de inte hade lösts sig lite. Dock är de sjukligt många gamla bilder som får resta in peace ändå :(

HATAR DATORER SOM SKA KRASHA OCH HÅLLA PÅ!!!!!

2010-02-02 @ 21:17:20
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0