Faggot

Hallå där kött och blåbär! Idag ringde mitt alarm halv 7 men eftersom att jag får hålla till godo med en rutten mobil från tidigt 2000-tal (okej, inte riktigt men nästan) så finns det ingen snooze (aaaah, jag saknar min riktiga mobil!!). Istället för att bara göra det enkelt för mig att kliva upp då så kämpar jag i typ 5 minuter för att ställa om klockan så att jag kan sova till 7. Varför inte bara ställa klockan på 7 då undrar ni? Jo, för att jag måste snooza för att kunna gå upp. Det spelar ingen roll om jag har ställt klockan på 6 eller 10 liksom. Nog om det.
Vi hade bild, civilrätt och filosofuckingfi och sen fick vi sluta. Jag funderar på att börja vara nyttig men nu blev jag plötsligt sugen på chips. Nej, på måndag ska jag börja vara nyttig ;)
Och inte har man någon helg heller, ska knega både imorgon och på söndag. Men jag får tänka på cashen som kommer att flöda in på mitt konto i slutet av mars. Nu ska jag gå in på youtube och söka på irländsk dialekt. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0