Elfte februari tvåtusentio

Hejsan hoppsan Karlsson! Igår hann jag inte skriva något för jag var på dans och när jag kom hem åt jag semlor som aldrig förr. Herrejösses, det var min 5e semla i år och fettisdagen har inte ens varit än! :O Jag måste tagga ner på mitt ätande innan jag ser ut som den enorma killen som tydligen går i våran skola men som jag aldrig sett tidigare, även kallad "Sandras ex" :)
Wellwell, idag har jag varit i skolan som vanligt och det är så ointressant att skriva om så jag tror jag låter bli.

Juste, jag la mig på mitt golv igår och gosade med min vovve och så av en slump så tittade jag under sängen och hittar en hårbortste och en MQ-påse med en tröja och ett par använda strumpor i. Jag har ett minne att Elin har glömt en påse här nån gång men hårborsten har jag ingen aning om vems den är och hur den hamnade där, så saknar du en hårborste så kan det vara så att den befinner sig under min säng. Tyvärr kan jag inte ge en beskrivning av hur den ser ut för jag var för lat för att slingra mig in under sängen och hämta den, men den ligger iallafall där i tryggt förvar ;)


Kommentarer
Postat av: s

HAHAHHAHHAHHA "sandras ex" HAHAHHAHHA

2010-02-11 @ 15:27:21
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tips! smsa DRÖMSEMLA till nummer 72130 så får du en kupong till mobilen som du kan gå och hämta ut en gratis semla på 7-eleven för :D

2010-02-11 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0