Duktigt

Jag har varit duktig. Jag klev upp 08.00 och cyklade på min spinningcykel. Visserligen bara i 10 minuter men ändå, det är en början. Jag fick en uppenbarelse av Allah igårkväll när jag satt och proppade i mig chips, ostbågar och läsk att jag måste börja träna och äta rätt. Så idag ska jag fakiskt börja. Eller det är ju faktiskt lördag idag, imorgon börjar jag helt och hållet.
Nej hörrnini jag har inte tid att sitta här, jag ska iväg till jobbet. Kom förbi Kungsträdgården mellan 11-13 om ni vill träffa mig och Ronald McDonald :) Vill ni inte stå ute så kom till Donken vid 2 och kolla på trollerishowen istället. Eller förresten, gör inte det, det blir bara pinsamt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0