Borat

Goderkväll eder alla :) Nu är jag hemma från dansen, eller jag kom för en timme sen men aja who cares liksom. Det är så jäklans ansträngande att dansa tro det eller ej, och särskillt när man kör styrka! Helt ärligt så tror jag att mitt huvud ska sprängas i 73 bitar och flyga över hela Södermalm varje gång. jobbigt är det! Nej nu ska jag inte vara kritisk, det är helkul på den nya dansen, men man saknar streetdancen också. Fast nu finns det en anledning till att jag aldrig i livet skulle få för mig att byta tillbaks, haha.
Juste, på vägen hem köpte Phyllis en kexchoklad och jag var värsta stålkvinnan för jag smakade inte ens! Poäng till mig lixooom ;) Istället åt jag en apelsin när jag kom hem (Stiffe har lärt mig).

Och imorgon e det torsdag igen, shit pommes frites vad snabbt tiden går, en vecka kvar tills sportlovet typ ;D

Kommentarer
Postat av: s

åh vad duktig du är :D så emot kexchoklad och grejer ;)

2010-02-17 @ 22:38:01
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0