Alright Bruno!

Goddag! Jag är hemma från skolan idag för jag har spenderat min natt genom att ligga och svettas och frysa om vartannat. Somnade nån gång vid 5 imorse och klockan 6 ringde min klocka. Skönt! Jag har iallafall mestadels legat i sängen idag och nu känner jag mig lite piggare. Har ingen feber längre men huvudvärken sitter fortfarande kvar i min skalle. Nu ska jag väl fortsätta min dag genom att kolla på youtube och irritera mig på mitt enormt sega internet.
Är förresten glad att jag slipper gå ut idag, 23 fucking minusgrader i morse! Det är verkligen inte normalt..är vi in Antarktis eller?? En annan onormal sak som jag noterade igår påväg till jobbet var alla dessa människor som släpar skidor på pendeltåget. Det är verkligen inte normalt att man trär på sig plankorna mitt inne i city! Trodde nästan jag hade hamnat i Åre för en stund.

Kommentarer
Postat av: Kent Kant

du hade iaf tur som slapp röra dig nära tåg och buss idag. Så jäkla worldsless!!

Du missade ju inte precis nåt i skolan heller för den delen!

Men krya på dej iaf! ;)

2010-02-22 @ 13:17:11
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0