Vi ska ha ett armband meeeee

Hej knekt! Idag har jag varit inne i stan en sväng med Snarre för att lämna ut cv'n på lite olika ställen, samt käka lunch på Taco Bar. Efter det åkte jag hem och tog hand om min mamma som opererade sin högra arm igår så hon är så gott som handikappad, haha. Jag stekte pannkakor och diskade. Hatten av för det liksom.

Nej hörrnini, jag kommer nog snart att lägga ner den här bloggen för jag har ändå inget intressant att skriva om och varje gång jag ska skriva ett inlägg så känns det som en skoluppgift. Alltså att jag skriver bara för att jag känner att jag "måste" fast jag egentligen inte orkar.
Menmen, det kanske ändras med tiden, någon gång i framtiden kanske jag får ett roligt jobb så att jag kan blogga om det, men just nu känns mina inlägg så otroligt onödiga eftersom att jag bara softar hela dagarna, skollös och arbetslös som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0