Tiffany och jag är ute och jagar råttor

Tjipp och välkomna till Hajk! Idag har jag först växlat pengar till turkstålar eftersom att vi åker till Kebablandet I FUCKING ÖVERMORGON! :D Vårat plan går typ 7 från Arlanda så jag slaggar hos Stiffe imorrn eftersom att vi kommer att behöva åka hemifrån kvart över 4, men som tur är så skjutsar Stiffes pappa Staffe oss till flygplatsen.

Juste, jag höll på på att skriva om vad jag har gjort idag. Jag, Stina och Elin var faktiskt på Cosmonova tro det eller ej. Vi såg en 3D-film som hette Sea Monsters men det var lite väl mycket fakta för min smak. Jag hade hoppats på feta 3D-effekter och att stolarna skulle röra på sig och det skulle sprutas vatten från taket för att få det extra effektfullt men icke sa nicke. Filmen var iallafall så bra att Elin somnade, så mycket kan jag säga utan att avslöja för mycket.

Efter filmen så gick vi in och spanade in dom heta neandertalarna på muséet. Seriöst, jag ska gifta mig med en neandertalare, så jäkla heta liksom med sina stora skallar och korta trubbiga kroppar som är täckta av hår.
Nej men skämt å sido, är det inte bara vanliga gorillor som dom har satt in i glasburarna på muséet? Jag ser ingen skillnad iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0