Pullover! No it's a cardigan

Heej geeks! Igår var jag i stan med mina 3 daggmaskar vid namn Stina, Sandra och Fille. Det regnade ju så förskräckligt mycket så dom tyckte att det var jättemysigt att få åla runt på den blöta asfalten så vad gör man inte för sina vänner? Jag och Stina skulle växla pengar men vi sket i det och gick till Kungshallarna och tittade på medans Fille och Sandra svullade i sig hamburgare och pommesfrites som värsta Karl-Mohammed-anhängarna.

På eftermiddagen åkte jag till landet och slappade med familjen. Andreas son Marcus dök även upp och joinade oss i våran lilla stuga. Juste, det blev värsta åskovädret med massa blixtar som ba lös upp hela himlen som fyverkerier. Jag är inte rädd för åska men det är inte så jäkla kul när man sitter i ett torp mitt ute i skogen, trodde nästan att jag skulle vakna upp som en kolbit idag men vi klarade oss utan att blixten slog ner höhö.

Btw, det är typ TVÅ DAGAR kvar tills vi åker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0