Monday

Idag har jag varit hos min syrras pappa i Kallhäll hela dagen och hjälpt till att städa i hans lägenhet. Har även spenderat et x antal minuter i hans nya massagestol om är något utäver det vanliga. Det känns som att det är en riktig människa som sitter bakom och knådar nacken och masserar ryggen. Helskönt!
Gick även in på en frisörsalong i Kallhäll centrum och klippte av halva mitt hår så nu har jag bara till axlarna. Helt spontant liksom, men hade jag suttit och tänkt innan så hade jag inte vågat så det var lika bra att köra på när jag fick en feeling. Såhär kort hår jag har inte haft sen jag var 8 bast så jag kände att det var tid för förändring + att mitt hår var äckligt slitet. Jag känner mig faktiskt fräsh i håret för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0