Herman Dill

Idag har jag hunnit med att hälsa på min farmor och farfar och påvägen dit svängde jag även in på Ginatricot i PK-huset och tjackade en väska som jag spanade in igår. Iallafall så käkade jag lunch hemma hos farmor och farfar och sen styrde kosan mot Viksjö för att hänga hemma hos Elin (Stiffe var också med på ett hörn för den som sitter och undrar). Vi bakade scones och drack te, och medans vi åt sconsen och drack te´t så kollade vi på en film som hetta Big Fish men vi förstod ingenting av filmen så vi stängde av och bokade biljetter till en film på Cosmonova på måndag istället. Helmobbad men det bjuder vi på ;)

När jag kom hem så städa jag hela mitt rum samt bäddade nya lakan så nu är det så rent att man kan äta från golvet. Min hund tror dock att jag har bäddat sängen åt honom så när jag kom in i rummet fick jag se att han hade redan krypit ner under (det nya rena) täcket och somnat. Yeeeey nu kommer det lukta blöt hund och vara helt sandigt i min säng som jag kämpade så länge med att bädda.

För övrigt har jag nyss slingat håret och jag ser ut som en katafuckingstrof i skallen! Brunt, gult, vitt och oranget. Yeey det kan inte bli bättre än såhär! Fanfanfan, jag skulle inte ha färgat håret, nu blir jag riktigt förbannad på mig själv, varför kunde jag inte bara låta mitt hår vara!!??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0