Hank

Jag har skaffat mig en till blogg. Eftersom att jag inte har något liv längre så tänkte jag att jag måste sysselsätta mig under dagarna så därför finns nu; www.extrakicken.blogg.se där jag skriver om allt och lite till. Nej, men skämt å sido, den här bloggen har jag haft i nästan 2 år och jag börjar tröttna rejält på den. Eller är det möjligtvis bara designen som jag är trött på? Iallafall så tjackade jag mig en helt ny blogg i en föroppning att jag ska komma igång med mitt bloggande igen. Dessutom så spyr jag på mitt arkiv i den här bloggen, så dom få små läsare jag har kan ju gå vidare till min nya blogg och följa den istället. Fast det förstås, någon gång kanske jag får ett återfall och går tillbaka hit till min kära Jann of Sviden-blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0