G'day mate!



Hej gott folk! Har verkligen inte pallat skriva nånting sen jag kom hem från Alanya och pallar egentligen inte skriva någonting nu heller, men ett litet inlägg får det allt bli. Är dunderförkyld och har legat till sängs typ ända sedan jag klev innanför dörren i onsdags med ett undantag för en lunch i Kallhäll centrum med mamma idag.

Veckan i Alanya bjöd på mycket roligt men även en del tråkigheter som inte känns aktuellt att skriva ut på bloggen. Vi var iallafall b.la på en partybåt som var helt galet najs och så blev det ett beachparty också, samt massa utgångar och sol och bad. Tråkigt nog blev vi alla 4 sjuka så vi blev tvugna att råna Apoteket eftersom att vi inte hade råd att köpa mer medicin tillslut. Nej, det där var såklart ett skämt men asså vi slösade riktigt mycket stålar på medicin. Aja vi försökte hålla humöret uppe trots massa sjukdomar.

Ska dock tillägga att det är rätt skönt att vara hemma, det var lite fööör varmt där nere + att hotellet sög hästballe. Seriöst, vi bodde högst upp och hissen fungerade typ inte + att vi fick betala för ac'n som egentligen skulle ingått. Menmen, det var ändå sjukt kul.
Men som sagt nu är man hemma och kan skita obehindrat utan att tänka på att toapappret ska ta slut, höhö. Blev även extremt besviken på deras lilla utbud av drickor. Seriöst, dom hade inte ens Bacardi Breezer! Deras motsvarighet till det (som förövrigt bara hette Breezer) smakade obeskrivligt äckligt.
Jag har heller inte ätit en enda kebab på hela veckan. Inte okej liksom..men man hade ju förväntat mig att turkarna skulle stå på gatan och sälja men nepp, inte en enda turre stod längst gatan och gjorde kebab.

Den här nivån ligger bilderna från min kamera på...alltså inget fejjanmaterial om man säger så





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0