The pillow was dead

Dålig uppdatering jag vet, men datorn har dampat som vanligt så Andreas satt hela kvällen igår och försökte fixa den och nu funkar den visserligen men han måste göra en ominstallation av hela datorn så alla mina bilder och musik kommer att försvinna....MEN nu är det så att jag har varit klyftig och lagt in ganska mycket (så mycket som fick plats iaf) på mina usb-minnen samt gjort backup på allting så ingenting kommer att försvinna den här gången, moahahaha. Nej men helt seriös, sist det här hände så satt jag inne på en stol i mitt rum och stirrade ut genom fönstret i 3 månader och sörjde.

Igår så tvingade min mamma mig att börja packa i mitt rum för att vi flyttar om 2 veckor och då kändes det även tvunget att göra en rensning av allt skit som ligger och skräpar i mina garderober men nu är det så att jag är en sån person som har väldigt extremt svårt för att slänga saker för att jag tänker att jag kanske kommer behöva dom någon gång. Jag hittade t.ex en hel säck med gamla gosedjur och det tog verkligen emot i mitt hjärta när jag var tvungen att rensa bort hälften. Den andra hälften kan jag bara inte kasta, dom får helt enkelt ligga kvar i kassen och flytta med mig till den nya lägenheten. Jag hittade även massvis med gamla skolbäcker från 9:an, så det var liksom på tiden att slänga dom. Okej, det kändes inte i hjärtat det var bara asnajs att riva sönder alla sidor i min gamla företagsekonomi-bok från 1:an. Hade jag haft en lägereld hade jag lätt bränt upp böckerna!
Nog om det, nu har jag inte så mycket mer att packa faktiskt, det ekar typ i mitt rum. Jag hade lugnt kunnat börja packa 2 dagar innan vi ska flytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0