Långfredag

Godmorgon i alla stugor! Här sitter jag påklädd och klar trots att jag är ledig men jag har lovat familjen att följa med till landet över påsk. Men det blir ingen långvarig vistelse för jag kommer hem redan imorgon, ni kanske vet att jag inte är nåt fan av att sitta ute i en stuga utan tv-kanaler hur många dagar som helst. Menmen det ska iallafall bli lite mysigt trots allt, jag kan ju typ spana efter älgar i skogen...eller samla grankottar eller nåt.
Glad påsk på er iallafall! Ses imorrn!

(i förrigår hittade jag ett minne i en låda i mitt rum från Fille von Fijols svensexa förra året. Fille blev ju Punk'd av Ashton Kutcher som ni kanske minns)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0