I like it a lot



Hej fläskpaddor! Igår jobbade jag hela dagen lång faktiskt. Nej men jag jobbade från 11 till halv 5 och sen åkte jag hem och slängde i mig lite käk innan Snaxelsson och Felibeeh bankade på dörren och frågade om jag ville köpa majblommor. Nej men skämt å sido, vi finslipade bara lite på projektarbetet en lördagkväll. Men that's life, på tisdag e det iallafall skiiiiva på kvällen ;D Längtar nåt så enormt!

Vad har jag gjort idag då? Jo inget särskillt, jag dundrade iväg till jobbet en halvtimme försent och gjorde ingen som helst nytta så jag fick gå en timme tidigare. Då åkte jag raka vägen hem och skrev ett (m)anus och sen har jag försökt packa eftersom att vi flyttar på fredag och mitt rum står stilla kan man säga. Jag packade rätt mycket förra veckan men sen hamnade jag i en svacka och allt står kvar som jag lämnade det så jag måste forstätta med min packning nu med detsamma faktiskt. Sen ska jag kolla på tv.
Plugga till juridikprovet imorgon har jag faktiskt inte hunnit med. Jag vet inte ens vad vi har prov på! Det känns som att jag hellre satsar på projektredovisningen nu än nåt ruttet prov om EU. jag får väl satsa på omprovet istället,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0